Połącz z Facebook
Waluta 

  
   Twój koszyk
 
   Ilość towarów:
   0 szt.
 
   Suma zakupów
   0,00 zł
   Twój koszyk
 
   Ilość towarów:
   0 szt.
 
   Suma zakupów
   0,00 zł
   Twój koszyk
 
   Ilość towarów:
   0 szt.
 
   Suma zakupów
   0,00 zł
   
    Firma  Roślinność Oczko wodne  Ogród   Staw   Basen   Fontanna   Akwarium   Porady   Galerie 
     Zaloguj się >>>
 

Płatności 

W sklepie www.aquaflora.pl nie narzucamy żadnej formy płatności – płacisz tak, jak Ci wygodnie.

Płatne przy odbiorze (Wrocław)
Płatne przy odbiorze - "za pobraniem"
Przelew z dowolnego banku (przedpłata na konto)
Przelew bezpośredni (ING)
Płatności On-Line
Płatność kartami kredytowymi autoryzowanymi online
Kredyt Kupiecki - płatność z odroczonym terminem
Zakupy na raty
Przekaz pocztowy

Sposób płatności wybierzesz podczas składania zamówienia, zaznaczając jedną z opcji:

UWAGA! Wszystkie ceny produktów w sklepie podano z uwzględnieniem standardowego rabatu 2% przyznawanego za przedpłatę pełnej wartości zamówienia na konto AQUAFLORA - przy wyborze innych form płatności rabat może nie być uwzględniany oraz nie są dostępne wszystkie promocje.

Płatne przy odbiorze (Wrocław)

Płatność przy odbiorze oznacza, że:

(a) za swoje zamówienie płacisz przy odbiorze osobistym w sklepie we Wrocławiu przy ul. Komorowskiej 29a/4.

Płatne przy odbiorze - "za pobraniem"

Opłata za towar jest przekazywana kurierowi firmy spedycyjnej, podczas odbioru zamówionego towaru.
Masz prawo sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera ale dopiero po uiszczeniu kwoty pobrania. Jeśli towar jest uszkodzony lub niekompletny, razem z kurierem spisz protokół i zgłoś nam reklamację.

Przelew z dowolnego banku (przedpłata na konto)

Płatność realizujesz za pośrednictwem swojego banku. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia prosimy przelać kwotę zamówienia na konto:

ING Bank Śląski
05 1050 1575 1000 0090 4691 3787
AQUAFLORA
ul. Komorowska 29a/4
54-436 Wrocław

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia widoczny na potwierdzeniu zamówienia.
Do realizacji zamówienia przystępujemy natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, co może potrwać ok. 1-2 dni robocze - zależnie od terminów rozliczeń międzybankowych.

Aby przyspieszyć realizację zamówienia, możesz skorzystać z:
- przelewu bezpośredniego,* 
- szybkich płatności on-line (poprzez przelew bankowy lub za pomocą karty kredytowej), albo zapłacić za towar przy odbiorze.**
* opcja bez dodatkowych kosztów
** taka usługa wiąże się z utratą 2% rabatu wliczonego w ceny podane na stronie oraz utratą możliwości korzystania z niektórych promocji

Przelew bezpośredni (ING)

Płatność realizujesz za pośrednictwem swojego konta w banku ING.
Internetowe przelewy wewnątrzbankowe widoczne są niemal natychmiast po dokonaniu płatności.
Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia prosimy przelać kwotę zamówienia na konto:

ING Bank Śląski
05 1050 1575 1000 0090 4691 3787
AQUAFLORA
ul. Komorowska 29a/4
54-436 Wrocław

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia widoczny na potwierdzeniu zamówienia.
Do realizacji zamówienia przystępujemy natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Płatności On-Line

Realizacja Szybkiego Przelewu odbywa się w systemie PayU , gdzie krok po kroku zostaniesz poinstruowany, jak zrealizować płatność. Twoje pieniądze trafią na nasze konto w przeciągu kilku minut, co pozwoli nam niemal natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia. Bezpieczeństwo transakcji zapewnia najnowocześniejszy system szyfrowania danych.
Obecnie możliwe jest dokonywanie Szybkich Przelewów z następujących banków:

           
           
           

UWAGA! Wybierając tę formę płatności rezygnujesz z promocji dostępnych przy przedpłacie pełnej wartości zamówienia na konto AQUAFLORA. Aby zachować niższą cenę, skorzystaj z "przelewu z dowolnego banku" lub "przelewu bezpośredniego" do mBanku.

Płatność kartami kredytowymi autoryzowanymi online

Płatność Kartą odbywa się w systemie PayU, w którym krok po kroku zostaniesz poinstruowany, jak zrealizować przelew.
Ważne: numer i datę ważności swojej karty podajesz dopiero po przejściu do systemu PayU - nie mamy dostępu do numeru ani daty ważności Twojej karty, te informacje pozostaną na serwerze Centrum Autoryzacji PayU.
System automatycznie sprawdza poprawność danych, stan konta karty i dokonuje blokady stosownej sumy na karcie. Średni czas zautoryzowania zlecenia wynosi ok. 10 sekund, po czym następuje powrót do sklepu.

UWAGA! Wybierając tę formę płatności rezygnujesz z promocji dostępnych przy przedpłacie pełnej wartości zamówienia na konto AQUAFLORA. Aby zachować niższą cenę, skorzystaj z "przelewu z dowolnego banku" lub "przelewu bezpośredniego" do mBanku.

Kredyt Kupiecki.

Warunki współpracy w zakresie realizacji transakcji z odroczonym terminem płatności i uzyskaniem limitu kredytowego.

Odroczony termin płatności oznacza, że do realizacji Państwa zamówienia przystępujemy natychmiast po wysłaniu potwierdzenia, a zapłatę za zamówiony towar realizują Państwo dopiero po otrzymaniu przesyłki. Informacja o terminie płatności znajduje się zawsze na fakturze dołączonej do zamówienia.

Warunkiem ubiegania się o przyznanie odroczonego terminu płatności jest dokonanie minimum dwóch transakcji gotówkowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Następnie wypełnienie i przesłanie do nas „Wniosku o przyznanie limitu kredytowego”* wraz z kompletem dokumentów. 


Wymagane dokumenty:
- NIP,
- REGON ,
- dokument rejestrowy (KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej),
- umowa spółki (w przypadku spółki cywilnej)

UWAGA!
Wniosek musi zostać podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji firmy zgodnie z dokumentem rejestrowym. Wniosek -  niepoprawnie wypełniony oraz podpisany przez osoby do tego nieuprawnione – zostanie odrzucony bez podejmowania weryfikacji.

Zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji i wezwania do przedłożenia zaświadczenia z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek lub zlecenie sprawdzenia kondycji finansowej przez naszego ubezpieczyciela.

Niezależnie od wyniku weryfikacji wniosku decyzja zostanie przekazana drogą e-mailową.

Po otrzymaniu informacji o pozytywnej weryfikacji i przyznaniu limitu kredytowego należy przesłać oryginał wniosku na adres:

AQUAFLORA
Dział płatności
ul. Komorowska 29a/4
54-436 Wrocław

UWAGA!
Linia kredytowa  zostanie otwarta po otrzymaniu oryginału wniosku.

Jeżeli podczas trwającej współpracy będą miały miejsce istotne zmiany w przedsiębiorstwie (np. zmiana adresu, zmiana reprezentacji), należy niezwłocznie poinformować nas o zaistniałym fakcie, nie później niż w terminie do 14 dni od daty otrzymania dokumentów potwierdzających zmianę.

Prosimy o terminowe regulowanie należności. W przypadku opóźnienia w płatności zostaną naliczone odsetki w wysokości 0,13% kwoty brutto za każdy dzień zwłoki. Wszelkie opóźnienia w płatności skutkują wstrzymaniem możliwości dokonywania dalszych zakupów do czasu uregulowania zaległej należności. Zaległości przekraczające 45 dni powodują automatyczne rozwiązanie umowy, a przeterminowane płatności zostają skierowane do dalszej windykacji bez dodatkowego wezwania.

W trakcie współpracy istnieje możliwość wnioskowania o zmianę wartości przyznanego limitu kredytowego lub zmianę terminu płatności. W tym celu należy przesłać do nas wypełniony „Wniosek o zmianę limitu kredytowego / terminu płatności”**

Zastrzegamy sobie prawo do okresowej weryfikacji kondycji finansowej klienta.

Brak transakcji w terminie 12 miesięcy od daty ostatniego zakupu powoduje, iż wszelkie umowy zostają automatycznie rozwiązane. Wznowienie współpracy wiąże się z ponownym przeprowadzeniem procedury, czyli dokonaniem minimum dwóch transakcji gotówkowych, złożeniem wniosku i dokumentów, a także pozytywną weryfikacją.


Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Warunków współpracy w zakresie realizacji transakcji z odroczonym terminem płatności. Każda ewentualna zmiana warunków  będzie obowiązywać od chwili jej opublikowania na stronie internetowej.

Zakupy na raty

Dzięki współpracy z firmą Żagiel S.A. oferujemy Państwu możliwość zapłaty za zamówione produkty w systemie ratalnym. Proces realizowania płatności przedstawia poniższy schemat:

Wybierz towar i złóż wniosek

Jeśli chcesz dokonać zakupu na raty w systemie Żagiel, po dodaniu wszystkich wybranych
towarów do koszyka w formularzu zamówienia, wybierz przycisk RATY Żagiel.

Oblicz wysokość raty

Po uruchomieniu symulatora rat wpisz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania
i ewentualną wpłatę własną.

Czekaj na kontakt konsultanta

Potwierdzenie przez sklep przyjęcia do realizacji Twojego zamówienia nastąpi drogą mailową.
Od tej chwili oczekuj na kontakt z konsultantem Żagiel.

Podpisz umowę kredytu

W ciągu 48 godzin (w dni wolne od pracy następnego dnia roboczego) wyślemy do Ciebie,
za pośrednictwem firmy kurierskiej, dwa egzemplarze umowy kredytu.

Dostawa towaru

Po otrzymaniu przez Żagiel podpisanej umowy kredytu i dokumentów potwierdzających
dochody następuje weryfikacja zgodności dokumentów.

 

Jaka będzie moja rata?

(a) Aby wyliczyć przybliżoną wartość raty, jaką będziesz płacić za konkretny towar, kliknij w przycisk "OBLICZ RATĘ" znajdujący się na karcie każdego produktu.

(b) Jeśli chcesz sprawdzić, jaka będzie przybliżona rata dla całego zamówienia (nie licząc ew. kosztów dostawy), kliknij w przycisk "OBLICZ RATĘ" znajdujący się w koszyku.

 

Jak kupić na raty?

(a) Podczas składania zamówienia, ustaw sposób płatności na "raty Żagiel".

(b) Zapoznaj się z procedurą udzielania kredytu ratalnego eKredyt Żagiel igo zaakceptuj.

(c) Po złożeniu zamówienia, wypełnij wniosek o przyznanie rat - klikając przycisk "WYPEŁNIJ WNIOSEK" - i postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się w okienku płatności Żagiel.

Aby uzyskać więcej informacji dotyczących działania Symulatora Rat Żagiel oraz procedury składania wniosku, kliknij w powyższy schemat.

UWAGA: przy wyborze tej formy płatności obowiązuje dodatkowa opłata ustalana indywidualnie dla każdego zamówienia przez firmę Żagiel.

UWAGA: Za dostarczenie umowy kredytowej do Klienta firma Żagiel wprowadziła opłatę w wysokości 19,90 zł netto (24,28 zł brutto). Koszty dostarczenia umowy ponosi Klient.

Przekaz pocztowy

Płatność realizujesz za pośrednictwem Poczty Polskiej. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia prosimy przelać kwotę zamówienia na konto:

ING Bank Śląski
05 1050 1575 1000 0090 4691 3787
AQUAFLORA
ul. Komorowska 29a/4
54-436 Wrocław

W tytule przekazu prosimy wpisać numer zamówienia widoczny na potwierdzeniu zamówienia.
Do realizacji zamówienia przystępujemy natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Dla Twojej wygody wprowadziliśmy możliwość pobrania i wydrukowania z naszej strony już wypełnionego druku przekazu, dzięki czemu nie tracisz czasu na wpisywanie danych na poczcie.

 

 







   Regulamin sklepu   Polityka prywatności   Bezpieczeństwo   Kontakt



Esc zamyka okno
Esc zamyka okno