W sklepie www.aquaflora.pl nie narzucamy żadnej formy płatności – płacisz tak, jak Ci wygodnie.
• Płatne przy odbiorze (Wrocław)
• Płatne przy odbiorze - "za pobraniem"
• Przelew z dowolnego banku (przedpłata na konto)
• Kredyt Kupiecki - płatność z odroczonym terminem
• Przekaz pocztowy
Sposób płatności wybierzesz podczas składania zamówienia, zaznaczając jedną z opcji:
UWAGA! Wszystkie ceny produktów w sklepie podano z uwzględnieniem standardowego rabatu 2% przyznawanego za przedpłatę pełnej wartości zamówienia na konto AQUAFLORA - przy wyborze innych form płatności rabat może nie być uwzględniany oraz nie są dostępne wszystkie promocje.
Płatne przy odbiorze (Wrocław)
Płatność przy odbiorze oznacza, że:
(a) za swoje zamówienie płacisz przy odbiorze osobistym w sklepie we Wrocławiu przy ul. Komorowskiej 29a/4.
Płatne przy odbiorze - "za pobraniem"
Opłata za towar jest przekazywana kurierowi firmy spedycyjnej, podczas odbioru zamówionego towaru.
Masz prawo sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera ale dopiero po uiszczeniu kwoty pobrania. Jeśli towar jest uszkodzony lub niekompletny, razem z kurierem spisz protokół i zgłoś nam reklamację.
Przelew z dowolnego banku (przedpłata na konto)
Płatność realizujesz za pośrednictwem swojego banku. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia prosimy przelać kwotę zamówienia na konto:
ING Bank Śląski
05 1050 1575 1000 0090 4691 3787
AQUAFLORA
ul. Komorowska 29a/4
54-436 Wrocław
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia widoczny na potwierdzeniu zamówienia.
Do realizacji zamówienia przystępujemy natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, co może potrwać ok. 1-2 dni robocze - zależnie od terminów rozliczeń międzybankowych.
Aby przyspieszyć realizację zamówienia, możesz skorzystać z:
- przelewu bezpośredniego,*
- szybkich płatności on-line (poprzez przelew bankowy lub za pomocą karty kredytowej), albo zapłacić za towar przy odbiorze.**
* opcja bez dodatkowych kosztów
** taka usługa wiąże się z utratą 2% rabatu wliczonego w ceny podane na stronie oraz utratą możliwości korzystania z niektórych promocji
Kredyt Kupiecki.
Warunki współpracy w zakresie realizacji transakcji z odroczonym terminem płatności i uzyskaniem limitu kredytowego.
Odroczony termin płatności oznacza, że do realizacji Państwa zamówienia przystępujemy natychmiast po wysłaniu potwierdzenia, a zapłatę za zamówiony towar realizują Państwo dopiero po otrzymaniu przesyłki. Informacja o terminie płatności znajduje się zawsze na fakturze dołączonej do zamówienia.
Warunkiem ubiegania się o przyznanie odroczonego terminu płatności jest dokonanie minimum dwóch transakcji gotówkowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Następnie wypełnienie i przesłanie do nas „Wniosku o przyznanie limitu kredytowego”* wraz z kompletem dokumentów.
Wymagane dokumenty:
- NIP,
- REGON ,
- dokument rejestrowy (KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej),
- umowa spółki (w przypadku spółki cywilnej)
UWAGA!
Wniosek musi zostać podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji firmy zgodnie z dokumentem rejestrowym. Wniosek - niepoprawnie wypełniony oraz podpisany przez osoby do tego nieuprawnione – zostanie odrzucony bez podejmowania weryfikacji.
Zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji i wezwania do przedłożenia zaświadczenia z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek lub zlecenie sprawdzenia kondycji finansowej przez naszego ubezpieczyciela.
Niezależnie od wyniku weryfikacji wniosku decyzja zostanie przekazana drogą e-mailową.
Po otrzymaniu informacji o pozytywnej weryfikacji i przyznaniu limitu kredytowego należy przesłać oryginał wniosku na adres:
AQUAFLORA
Dział płatności
ul. Komorowska 29a/4
54-436 Wrocław
UWAGA!
Linia kredytowa zostanie otwarta po otrzymaniu oryginału wniosku.
Jeżeli podczas trwającej współpracy będą miały miejsce istotne zmiany w przedsiębiorstwie (np. zmiana adresu, zmiana reprezentacji), należy niezwłocznie poinformować nas o zaistniałym fakcie, nie później niż w terminie do 14 dni od daty otrzymania dokumentów potwierdzających zmianę.
Prosimy o terminowe regulowanie należności. W przypadku opóźnienia w płatności zostaną naliczone odsetki w wysokości 0,13% kwoty brutto za każdy dzień zwłoki. Wszelkie opóźnienia w płatności skutkują wstrzymaniem możliwości dokonywania dalszych zakupów do czasu uregulowania zaległej należności. Zaległości przekraczające 45 dni powodują automatyczne rozwiązanie umowy, a przeterminowane płatności zostają skierowane do dalszej windykacji bez dodatkowego wezwania.
W trakcie współpracy istnieje możliwość wnioskowania o zmianę wartości przyznanego limitu kredytowego lub zmianę terminu płatności. W tym celu należy przesłać do nas wypełniony „Wniosek o zmianę limitu kredytowego / terminu płatności”**
Zastrzegamy sobie prawo do okresowej weryfikacji kondycji finansowej klienta.
Brak transakcji w terminie 12 miesięcy od daty ostatniego zakupu powoduje, iż wszelkie umowy zostają automatycznie rozwiązane. Wznowienie współpracy wiąże się z ponownym przeprowadzeniem procedury, czyli dokonaniem minimum dwóch transakcji gotówkowych, złożeniem wniosku i dokumentów, a także pozytywną weryfikacją.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Warunków współpracy w zakresie realizacji transakcji z odroczonym terminem płatności. Każda ewentualna zmiana warunków będzie obowiązywać od chwili jej opublikowania na stronie internetowej.
Przekaz pocztowy
Płatność realizujesz za pośrednictwem Poczty Polskiej. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia prosimy przelać kwotę zamówienia na konto:
ING Bank Śląski
05 1050 1575 1000 0090 4691 3787
AQUAFLORA
ul. Komorowska 29a/4
54-436 Wrocław
W tytule przekazu prosimy wpisać numer zamówienia widoczny na potwierdzeniu zamówienia.
Do realizacji zamówienia przystępujemy natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Dla Twojej wygody wprowadziliśmy możliwość pobrania i wydrukowania z naszej strony już wypełnionego druku przekazu, dzięki czemu nie tracisz czasu na wpisywanie danych na poczcie.